منتدى كل الناس

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى كل الناس

منتدى كل الناس

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى كل الناس

مرحبــــــــا بكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم فى منتــــــــــــــــــد اكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

اهلا وسهلا بكم في منتدي زهرة سيناء

Flag Counter

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 37 بتاريخ الخميس يناير 25, 2024 6:28 pm

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

لا يوجد مستخدم

المواضيع الأخيرة

» مشاهده فيلم اللمبي 8 جيجا كامل وبجودة عالية اون لاين
احلى واجمد النكت والطرائف Emptyالخميس أغسطس 21, 2014 6:47 am من طرف المهندس محمد

» مشاهده فلم - البيه رومانسى كامل جودة عالية
احلى واجمد النكت والطرائف Emptyالخميس أغسطس 21, 2014 6:46 am من طرف المهندس محمد

» مشاهده فيلم توم وجيمي اون لاين مباشر جوده عاليه
احلى واجمد النكت والطرائف Emptyالخميس أغسطس 21, 2014 6:44 am من طرف المهندس محمد

» مشاهده فيلم فيلم غش الزوجية اون لاين جوده عاليه
احلى واجمد النكت والطرائف Emptyالخميس أغسطس 21, 2014 6:42 am من طرف المهندس محمد

» الكبير قوي..الحلقات (العاشرة والحادية عشر والثانية عشر)
احلى واجمد النكت والطرائف Emptyالثلاثاء يوليو 08, 2014 11:18 pm من طرف المهندس محمد

» مسلسل الكبير قوي ..الحلقات (السابعة و الثامنة و التاسعة)
احلى واجمد النكت والطرائف Emptyالثلاثاء يوليو 08, 2014 11:17 pm من طرف المهندس محمد

» مسلسل الكبير قوي .. الحلقات (الرابعة والخامسة والسادسة) 2014
احلى واجمد النكت والطرائف Emptyالثلاثاء يوليو 08, 2014 11:15 pm من طرف المهندس محمد

» الكبير اوى مع احمد مكى حلقة 15 رمضان 2014
احلى واجمد النكت والطرائف Emptyالثلاثاء يوليو 08, 2014 11:13 pm من طرف المهندس محمد

» فيلم " لاتراجع ولا استسلام " كامل مشاهده اون لاين
احلى واجمد النكت والطرائف Emptyالثلاثاء يوليو 08, 2014 11:11 pm من طرف المهندس محمد

احصائيات

أعضاؤنا قدموا 329 مساهمة في هذا المنتدى في 264 موضوع

هذا المنتدى يتوفر على 47 عُضو.

آخر عُضو مُسجل هو mohammed triki فمرحباً به.

2 مشترك

احلى واجمد النكت والطرائف

المهندس محمد
    المهندس محمد
    Admin

احلى واجمد النكت والطرائف Empty احلى واجمد النكت والطرائف

مُساهمة من طرف المهندس محمد الأحد نوفمبر 01, 2009 10:58 pm

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت Rolling Eyes
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسة بتدرس، قال له خلاص اجلها في الفسحه Basketball
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك Basketball
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد Laughing
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين...قالوله لقينك يا عم طول الطريق عمال تشد فيه مش عارف تخلعه قولنا نشلهولك Rolling Eyes
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    مرة واحد غبى واقف في الشارع وبيتكلم فى المحمول وعمال يزعق ويقول : بس دورى تانى...معلش دورى كويس ..واحد معدى فى الشارع سأله : فيه ايه؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع .. لقى (الرقم الذى طلبته غير موجود بالخدمة من فضلك اعد المحاوله) Wink
    إتنين أغبية إشتروا حصانين وعاوزين يفرقوهم عن بعض راح الأولاني قطع ديل حصانه وقال لزميله أنت حصانك ديله مش مقطوع قاله لا مش باينه، راح شوية ورجع راح قاطع رجل حصان زميله وقال له حصانك رجله مقطوعة قال له لا مش باينه، راح قاطع راس حصانه ورجع قاله حصانك راسه مش مقطوعة قاله بيتهيألي أوضح حاجه إن حصانك بني وحصاني أبيض cheers
    مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا الصور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش صور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت Basketball
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    مرة واحد رخم اوى وقع في حفرة ، قال احسن Basketball
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت bom
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها king
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده. afro
    مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم
    ( * تحياتى للجميع ومرحبا بكم فى منتدى زهره سينا *)
    احمد البيك ابن العريش
    احمد البيك ابن العريش
    عضو مميز
    عضو مميز

احلى واجمد النكت والطرائف Empty رد: احلى واجمد النكت والطرائف

مُساهمة من طرف احمد البيك ابن العريش الإثنين نوفمبر 02, 2009 12:02 pm

شكرا لك حبيبى على هذه الطرائف الجميله

منتظرين المزيد والجديد
    ????
    زائر

احلى واجمد النكت والطرائف Empty رد: احلى واجمد النكت والطرائف

مُساهمة من طرف ???? الإثنين نوفمبر 02, 2009 2:01 pm